1. Varför måste jag uppge mitt personnummer?
Personnummer behöver vi för att kunna säkerställa att man som medlem vekrligen är 55+, och enda sättet vi kan göra det är genom fullständigt personnummer.
2. Får man ett medlemskort?
Vi skickar inte ut medlemskort, utan tjänsten är helt digital. Det enda du behöver göra är att bli medlem och därefter kan du logga in för att ta del av de rabatter som finns
3. Jag kommer inte ihåg mitt lösenord
Nytt lösenord kan du få genom att klicka på “Logga in” och därefter klicka på “Glömt lösenord”. Därefter får du instruktioner via mail.
4. Hur avregistrerar jag mig
Du avregistrerar dig från våra mailutskick genom att klicka längst ner i mailet på länken som heter “Avregistrera dig här”. Vill du raderas helt från våra register så kan du maila info@seniordeal.se så hjälper vi dig med det.
5. Vad kostar det?
Medlemskapet är helt gratis och kostar ingenting, och kommer aldrig att göra det.
6. Avgift för att avregistrera SMS
För att avregistrera dig från våra SMS, följ instruktionerna som finns i det SMS du fått från oss. Det kan tillkomma en avgift från operatören som varierar beroende på vilken operatör du har. Vi tar inte ut avgifter för detta.