Kundtjänst

Kontakt

Jag har en fråga

Ta gärna en titt på sektionen här till höger, Frågor och Svar, som besvarar de vanligaste frågorna, innan du kontaktar kundtjänst. Söker du svar på något som inte omnämns där får du gärna skicka ett e-post till oss på e-postadressen info@seniordeal.se, eller genom kontaktformuläret. Vi har för närvarande ingen möjlighet till kontakt per telefon.

Vår målsättning är att besvara ditt ärende inom 48 h, helgfria vardagar.

Du får gärna kontakta oss med synpunkter om hemsidan eller våra rabatter.

Vill du komma i kontakt med Seniordeal för att diskutera ett samarbete hänvisar vi dig till vår sektion För företag.

Kontakta kundtjänst

Vanliga frågor och svar

1. Varför måste jag uppge mitt personnummer?

Personnummer behöver vi för att kunna säkerställa att man som medlem vekrligen är 55+, och enda sättet vi kan göra det är genom fullständigt personnummer.

2. Får man ett medlemskort?

Vi skickar inte ut medlemskort, utan tjänsten är helt digital. Det enda du behöver göra är att bli medlem och därefter kan du logga in för att ta del av de rabatter som finns

3. Jag kommer inte ihåg mitt lösenord

Nytt lösenord kan du få genom att klicka på “Logga in” och därefter klicka på “Glömt lösenord”. Därefter får du instruktioner via mail.

4. Hur avregistrerar jag mig

Du avregistrerar dig från våra mailutskick genom att klicka längst ner i mailet på länken som heter “Avregistrera dig här”. Vill du raderas helt från våra register så kan du maila info@seniordeal.se så hjälper vi dig med det.

5. Vad kostar det?

Medlemskapet är helt gratis och kostar ingenting, och kommer aldrig att göra det.

6. Avgift för att avregistrera SMS

För att avregistrera dig från våra SMS, följ instruktionerna som finns i det SMS du fått från oss. Det kan tillkomma en avgift från operatören som varierar beroende på vilken operatör du har. Vi tar inte ut avgifter för detta.

  • RABATTER
  • ARTIKLAR

Vår webbplats använder cookies för att förbättra upplevelsen för dig som besökare. Läs mer här.