Kundtjänst

Kontakt

Jag har en fråga

Ta gärna en titt på sektionen här till höger, Frågor och Svar, som besvarar de vanligaste frågorna, innan du kontaktar kundtjänst. Söker du svar på något som inte omnämns där får du gärna skicka ett e-post till oss på e-postadressen info@seniordeal.se, eller genom kontaktformuläret. Vi har för närvarande ingen möjlighet till kontakt per telefon.

Vår målsättning är att besvara ditt ärende inom 48 h, helgfria vardagar.

Du får gärna kontakta oss med synpunkter om hemsidan eller våra rabatter.

Vill du komma i kontakt med Seniordeal för att diskutera ett samarbete hänvisar vi dig till vår sektion För företag.

Kontakta kundtjänst

Jag har en fråga

Vi ser över vårt utbud av seniorrabatter med jämna mellanrum – men med hundratals aktiva rabatter händer det ibland att ett erbjudande eller en viss rabatt ligger kvar på hemsidan trots att det upphört. Om du stöter på ett erbjudande eller en rabattkod som inte fungerar: Kontakta oss på kundtjänst. Vår rekommendation är att inte genomföra ett köp om man inte får angiven rabatt direkt vid betalning.

Du ändrar enklast din e-postadress genom att logga in på ditt konto och under Personuppgifter på ”Mitt konto” uppdatera din e-postadress. Tänk på att ditt användarnamn ändras till din nya e-postadress! Ifall du av någon anledning inte kommer åt att ändra själv kan du även kontakta kundtjänst. Skicka då ett e-post från din tidigare e-postadress som kontot är registrerat på och uppge ditt ärende samt den nya e-postadressen.

Nej. Eftersom din e-postadress också är ditt användarnamn, kan man endast registrera ett konto per e-postadress.

Nej. Eftersom din e-postadress också är ditt användarnamn, kan man endast registrera ett konto per e-postadress.

Vi behöver veta ditt fullständiga personnummer för att dels säkerställa att samtliga medlemmar på Seniordeal är i åldern 55+, samt för att underlätta registrering. Vi är uppkopplade mot SPAR(Statens personadressregister) och får på så sätt samtlig information om dig som medlem när du fyller i ditt personnummer vid registrering.

Vi följer den nya GDPR-lagen som infördes 25e maj har fullständig information om hur dina uppgifter hanteras i våra villkor

Nej. Medlemskap är gratis och det finns inga kostnader som tillkommer. Du bestämmer själv vilka rabatter och erbjudanden du vill ta del av.

Du som har fyllt 55 år är välkommen att bli medlem – helt kostnadsfritt. För att kunna registrera ett konto behöver man även en e-postadress.

De vanligaste anledningarna till att du inte kan registrera dig beror på; – Du har ännu inte fyllt 55 år – Du har inte angett hela ditt personnummer vid medlemsregistrering – Det är något stavfel i e-postadressen – Du är registrerad sedan tidigare Ifall problemet verkar vara ett annat är du välkommen att kontakta kundtjänst så löser vi det så fort som möjligt. Var gärna så utförlig som möjligt i din beskrivning av problemet.

Ifall det inte fungerar att logga in kan det bero på en av flera anledningar: – Det är något stavfel i e-postadressen när du försöker logga in – Du kan ha ändrat din e-postadress (använd den nya adressen när du loggar in) – Du har inte fyllt i korrekt lösenord – Du kan ha stavat fel på din e-postadress när du blev medlem Du är välkommen att kontakta oss på kundtjänst ifall du inte kommer åt kontot. Var gärna så utförlig som möjligt i din beskrivning av problemet.

Ifall du har glömt ditt lösenord: 1. Klicka på Logga in 2. Välj Glömt lösenordet 3. Fyll i din e-postadress En länk för att skapa ett nytt lösenord skickas då till din inkorg.

  • RABATTER
  • ARTIKLAR

Veckans SMS-erbjudande

Just nu får du 50% rabatt på mobilabonnemang från hallon de första 6 månaderna. Du får dessutom 25 GB extra surf.